Kariyer Telefonun Ucunda

ŞENOL Çağrı Hizmetleri, İŞKUR ve Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir Meslek Yüksekokulu , çağrı merkezi sektörüne nitelikli personel kazandırmak amacıyla, % 50 istihdam garantili ‘Kariyer Telefonun Ucunda Projesi ‘ni hayata geçirildi. Nitelikli ‘Çağrı Merkezi Görevlisi’ yetiştirmek amacıyla gerçekleştirilecek projede çağrı merkezleri için diksiyonu düzgün, teknolojiyi kullanmaya eğilimli, insan ilişkileri iyi ve sabırlı kişiler hedefleniyor.. Proje kapsamında sosyal medyada da meslek ile ilgili bir farkındalık kampanyası düzenlendi.

Kariyer Telefonun Ucunda projesi Türkiye’de 2015 yılında 3.6 milyar liralık pazar büyüklüğüne ulaşarak sayısı 1214’ü bulan ve 83 bin kişiye istihdam sağlayan çağrı merkezi sektöründe nitelikli personel yetiştirmeyi amaçlıyor.