Kadınları ve gençleri ekonomiye kazandırmak üzere yola çıkan LİYAKAT, ŞENOL Çağrı Hizmetleri, İŞKUR, Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir Meslek Yüksekokulu, Dokuz Eylül Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (DESEM) ve İl Dernekler Müdürlüğü çağrı merkezi sektörüne nitelikli personel kazandırmak amacıyla, % 50 istihdam garantili ‘Kariyer Telefonun Ucunda Projesi’ni hayata geçirdi. Nitelikli ‘Çağrı Merkezi Görevlisi’ yetiştirmek amacıyla gerçekleştirilecek projede çağrı merkezleri için diksiyonu düzgün, teknolojiyi kullanmaya eğilimli, insan ilişkileri iyi ve sabırlı kişiler hedeflenecek. Proje kapsamında sosyal medyada da meslek ile ilgili bir farkındalık kampanyası düzenlenecek.

Gençlere istihdam sağlamak amacıyla planlanan Kariyer Telefonun Diğer Ucunda Projesi, çağrı merkezinde görev alacak takım arkadaşları yetiştirecek. %50 istihdam garantisi veren bu proje ile, seçilecek gençler 20 günlük teorik ve Şenol Çağrı Hizmetleri’nde 25 günlük pratik eğitim alacaklar. 360 saat sürecek bu eğitim sonrasında yapılacak sınavda en yüksek dereceyi alan ilk üç kişi çağrı merkezi mesleki yeterlilik sınavına katılım hakkı kazanacak. Bu fırsattan yararlanmak için hemen info@liyakat.org.tr e-posta adresine özgeçmişinizi gönderebilirsiniz.

afiş 424 x 600 px